Warto inwestować w pozycjonowanie sklepu ze względu na to, że pozwala ono na zwiększenie widoczności danej marki w Google. Jak wiadomo, jest to wyszukiwarka, z której korzysta obecnie większość użytkowników sieci. Dodatkowo rzadko sprawdzają oni wyniki znajdujące się na drugiej, trzeciej i kolejnych stronach. Zazwyczaj skupiają się wyłącznie na tych, które znalazły się w TOP 10. Pozycjonowanie sklepu to szereg działań, których celem jest zdobycie jak najlepszej pozycji w Google na dane frazy związane z działalnością konkretnej firmy, dzięki temu więcej osób trafia na naszą witrynę.
Pozycjonowanie sklepów internetowych pozwala pozyskać nowych klientów
Pozycjonowanie sklepów internetowych to metoda, w którą warto inwestować, ponieważ jest ona bardziej skuteczna i tańsza niż reklamy. Kiedy dany sklep znajduje się wysoko w wynikach wyszukiwania Google, naturalnie jest to, że odwiedza go więcej klientów. Dzięki temu ma on szanse na zwiększenie swojej sprzedaży. Pozycjonowanie e-commerce obejmuje również działania na stronie danego sklepu internetowego, aby witryna ta była przejrzysta, intuicyjna i zachęcała do zakupów. Pozycjonowanie sklepów pozwala więc pozyskać nowych klientów i zwiększyć dochody firmy.
Pozycjonowanie sklepów a budowanie rozpoznawalności marki
Pozycjonowanie sklepów powinno być przeprowadzone przez specjalistów. Zazwyczaj czynnościami takimi zajmuje się agencja SEO, taka jak na przykład Widoczni. Fachowcy podejmują szereg działań, które mają zwiększyć widoczność sklepu i jego pozycje w Google, ale także budować rozpoznawalność danej marki. Efekt taki można osiągnąć na przykład dzięki prowadzeniu specjalistycznego bloga, w którym użytkownicy znajdują odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
Pozycjonowanie ecommerce uwzględnia jednak również teksty content marketingowe publikowane na zewnętrznych portalach branżowych, które budują zaufanie do marki, a także jej rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów zainteresowanych konkretną tematyką.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.