Gminny Żłobek w Miejskiej Górce powstaje w nowym budynku przy ul. Marii Konopnickiej. W tym samym obiekcie znajdzie się siedziba miejskogóreckiego przedszkola, a także powstanie Gminna Stołówka - również nowy podmiot w tej okolicy.
Żłobek rozpocznie działalność od września. Nie jest to placówka oświatowa, ale opiekuńcza i podlega innym przepisom, więc samorząd musi go stworzyć od postaw.
Jakie wymagania pominien spełniać kandydat na dyrektora żłobka w Miejskiej Górce?
- Kompetencje do zarządzania i kierowania jednostkami budżetowymi.
- Umiejętności menadżerskie, inicjatywa i dynamika w działaniu.
- Komunikatywność, poczucie odpowiedzialności, samodzielność, obowiązkowość, kreatywność, zdolność analitycznego myślenia.
- Dyspozycyjność.
- Umiejętność poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i sprawnego działania w sytuacjach stresowych.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i efektywnej pracy w zespole.
- Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Gotowość do stałego doskonalenia własnych umiejętności i podnoszenia kwalifikacji.
Gdzie i kiedy trzeba złożyć dokumenty?
Kandydaci muszą złożyć: list motywacyjny, koncepcję funkcjonowania Gminnego Żłobka w Miejskiej Górce, życiorys, kwestionariusz osobowy oraz inne wymagane dokumenty do 23 czerwca 2025 roku do godziny 15:00 w zamkniętej kopercie. Oferty można składać osobiście w sekretariacie urzędu miejskiego (pok. nr 23) lub listownie.Proces naboru będzie dwuetapowy: sprawdzenie kompletności i spełniania wymagań formalnych złożonych ofert oraz rozmowa kwalifikacyjna. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie gminy.