reklama

Dyrektorska posada w Miejskiej Górce. Kto może starać się o etat?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Gmina Miejska Górka

Dyrektorska posada w Miejskiej Górce. Kto może starać się o etat? - Zdjęcie główne

Żłobek będzie się mieścić w tym samym budynku co przedszkole i Gminna Stołówka | foto Gmina Miejska Górka

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

PracaBurmistrz Miejskiej Górki, Karol Skrzypczak, ogłosił nabór na stanowisko dyrektora Gminnego Żłobka w Miejskiej Górce, na pełny etat. Planowane rozpoczęcie funkcjonowania placówki to 1 września 2025 roku, co oznacza, że zatrudnienie dyrektora nastąpi około dwóch miesięcy wcześniej.
reklama

Gminny Żłobek w Miejskiej Górce powstaje w nowym budynku przy ul. Marii Konopnickiej. W tym samym obiekcie znajdzie się siedziba miejskogóreckiego przedszkola, a także powstanie Gminna Stołówka - również nowy podmiot w tej okolicy.

 

 

Żłobek rozpocznie działalność od września. Nie jest to placówka oświatowa, ale opiekuńcza i podlega innym przepisom, więc samorząd musi go stworzyć od postaw. 

 

Jakie wymagania pominien spełniać kandydat na dyrektora żłobka w Miejskiej Górce?

  • Kompetencje do zarządzania i kierowania jednostkami budżetowymi.
  • Umiejętności menadżerskie, inicjatywa i dynamika w działaniu.
  • Komunikatywność, poczucie odpowiedzialności, samodzielność, obowiązkowość, kreatywność, zdolność analitycznego myślenia.
  • Dyspozycyjność.
  • Umiejętność poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i sprawnego działania w sytuacjach stresowych.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy i efektywnej pracy w zespole.
  • Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • Gotowość do stałego doskonalenia własnych umiejętności i podnoszenia kwalifikacji.
Jak zaznaczono w ogłoszeniu, praca wymaga dyspozycyjności, odporności na stres i dobrej organizacji.

reklama

Gdzie i kiedy trzeba złożyć dokumenty?

Kandydaci muszą złożyć: list motywacyjny, koncepcję funkcjonowania Gminnego Żłobka w Miejskiej Górce, życiorys, kwestionariusz osobowy oraz inne wymagane dokumenty do 23 czerwca 2025 roku do godziny 15:00 w zamkniętej kopercie. Oferty można składać osobiście w sekretariacie urzędu miejskiego (pok. nr 23) lub listownie.

Proces naboru będzie dwuetapowy: sprawdzenie kompletności i spełniania wymagań formalnych złożonych ofert oraz rozmowa kwalifikacyjna. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie gminy.

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama
logo