reklama

Jest wolny etat w rawickim urzędzie. Potrzebny specjalista ds. podatków i opłat

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: archiwum portalu

Jest wolny etat w rawickim urzędzie. Potrzebny specjalista ds. podatków i opłat - Zdjęcie główne

foto archiwum portalu

reklama
Udostępnij na:
Facebook
PracaBurmistrz gminy Rawicz ogłosił nabór na stanowisko ds. podatków i opłat w urzędzie miejskim. Oferowane jest zatrudnienie na pełen etat (40 godzin tygodniowo).
reklama

Wymagania i zakres obowiązków 

Kandydaci muszą spełniać szereg wymagań niezbędnych. Kluczowe jest posiadanie wykształcenia wyższego oraz obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych). Wymagana jest również pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Przyda się znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów z zakresu m.in. ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ordynacji podatkowej, a także Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o samorządzie gminnym.


Do zadań na stanowisku urzędnika ds. podatków i opłat należeć będzie przede wszystkim prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, w tym stosowanie ulg. Osoba zatrudniona będzie również prowadzić postępowania w zakresie pomocy publicznej udzielanej przedsiębiorcom, ewidencję podatkową w systemie POGRUN oraz przeprowadzać kontrole podatkowe. Ważnym elementem pracy jest obsługa interesantów i wydawanie zaświadczeń.


Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,  samodzielna organizacja pracy, analityczne myślenie, sumienność, terminowość, dyskrecja, a także umiejętność pracy pod presją czasu i z trudnym klientem.

reklama

 

Jakie warunki zatrudnienia oferuje urząd?


Oferowana jest umowa o pracę - pierwsza zawierana jest na czas określony, maksymalnie na 6 miesięcy, lub na czas nieokreślony. Praca ma charakter biurowy i terenowy.

Kandydaci mogą liczyć na wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5 tys. zł do 5 tys. 700 zł brutto, w zależności od doświadczenia i kompetencji. Dodatkowo przewidziane są dodatek stażowy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka"). Przewidywany termin zatrudnienia to listopad/grudzień 2025 roku.

 

Gdzie i kiedy złożyć dokumenty?

Warunkiem udziału w rekrutacji jest złożenie listu motywacyjnego, kwestionariusza osobowego, kopii dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy, a także wypełnionego i podpisanego oświadczenia.

Oferty należy składać osobiście w biurze obsługi klienta urzędu lub listownie na adres urzędu. Ostateczny termin składania ofert upływa 5 listopada.

reklama

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama
logo