Materiały pakowe – foliopaki kurierskie
W dobie cyfryzacji i internetowych zakupów, coraz więcej sklepów oferuje możliwość zamówienia wybranego produktu z dostawą do domu. Aby jednak cały model biznesowy wysyłkowej dystrybucji kończył się sukcesem (w tym przypadku bezpiecznym dostarczeniem zamówionego towaru do odbiorcy), sprzedawca ma obowiązek odpowiednio zabezpieczyć produkt na czas wysyłki. Jakich materiałów pakowych użyć, aby paczka dotarła do odbiorcy? Dziś przyjrzymy się absolutnemu hitowi na wielu stanowiskach do pakowania w małych, średnich i dużych firmach wysyłkowych – oto foliopaki kurierskie.
Foliopaki do paczek dla przedsiębiorców i do sklepów online
Foliopaki do pakowania od wielu lat słyną z niezawodnych materiałów pakowych. Dlaczego? Ponieważ łączą w sobie wszystkie pożądane cechy, dzięki którym sprzedawca może szybko, tanio i skutecznie przygotować przesyłkę do nadania. Oto najważniejsze cechy, które przemawiają za tym, aby w firmie stosować foliopaki do paczek:
- Wysoka odporność na czynniki zewnętrzne – paczki wysyłane drogą kurierską są narażone na deszcz, grad, śnieg i inne warunki atmosferyczne. Kurierzy, chociaż starają się dbać o przesyłki, a same paczki są ubezpieczone, nie są w stanie zapewnić odpowiedniej ochrony wysyłanych produktów, gdy te nie zostaną dobrze zabezpieczone przed wilgocią. Foliopaki kurierskie idealnie sprawdzają się jako dodatkowa ochrona paczki.
- Szczelne zamknięcie – szybkie, szczelne zamknięcie foliopaków na klej gwarantuje, że z paczki nie zniknie ani jeden wysyłany element.
- Możliwość personalizacji – dbające o branding sklepy chcą, aby ich materiały pakowe były okraszone ich logotypem lub głównymi kolorami, foliopaki do paczek świetnie sprawdzają się jako personalizowane materiały pakowe.
- Niska cena – foliopaki do paczek to jedne z najtańszych rozwiązań pakowych dedykowanych dla sklepów online. W połączeniu z wysoką odpornością i szybkością pakowania, tworzy to idealne połączenie.