reklama

Biologia w praktyce

Opublikowano:
Autor:

Biologia w praktyce - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

Uczniowie I LO w Rawiczu, klasy I o profilu biologiczno-chemicznym realizują projekt „Czy rozdrobnienie środowisk w krajobrazie jest korzystne dla różnorodności roślin? Analiza znaczenia ekotonów dla liczby gatunków roślin naczyniowych”.

Odbywa się to w ramach Akdemii Talentów Przyrodniczych. Opiekunem merytorycznym jest profesor nadzwyczajny Instytutu Środowiska Rolniczego i Leśnego PAN w Poznaniu, Krzysztof Kujawa. W ramach projektu odbyły się zajęcia terenowe, które umożliwiły poznanie i zastosowanie w praktyce metodyki badań bogactwa gatunkowego roślin. Uczniowie nauczyli się samodzielnie wyznaczać transekty (sposób inwentaryzacji ożywionych lub nieożywionych elementów środowiska przyrodniczego), zbierali materiał roślinny i wykonywali dokumentację fotograficzną. Stanowi to dokumentację umożliwiającą przeprowadzenie dalszych analiz i ocenę składu gatunkowego roślin naczyniowych w ekotonie las - łąka. (WJ)

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE