Reklama

Cukrownia rozpoczęła kampanię

Opublikowano:
Autor:

Cukrownia rozpoczęła kampanię - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości

Ile ton buraków jest do przerobienia?

Kampania w miejskogóreckiej cukrowni, należącej do koncernu Pfeifer & Langen Polska S.A. rozpoczęła się w czwartek (4 września). - W ubiegłym roku zaczynaliśmy w połowie września - przypomina Jacek Sobczyński, szef produkcji cukrowni w Miejskiej Górce. Zakończenie kampanii wstępnie zaplanowano na 13 stycznia.


W tym roku do przerobienia jest około 550 tys. ton buraków. O ponad 100 tys. ton więcej niż w ubiegłym sezonie. - Wzrost wynika przede wszystkim z wielkości plonów, które udało się uzyskać - zaznacza Jacek Sobczyński. Tegoroczne inwestycje przeprowadzone przed kampanią związane były głównie z modernizacją gospodarki cieplnej w cukrowni. - Cały czas się rozwijamy, inwestujemy w ochronę środowiska, co daje widoczne efektu. Zakupiliśmy i zainstalowaliśmy nowe wirówki do cukru białego oraz chłodziarkę płytową do cukru. Oprócz tego, na kotłach zamontowaliśmy nową stację odpylania w oparciu o filtry workowe - wylicza Jacek Sobczyński. (kp)

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE