Reklama

Gmina zapłaci za usunięcie azbestu

Opublikowano: wt, 1 mar 2022 07:00
Autor: | Zdjęcie: Adobe Stock

Gmina zapłaci za usunięcie azbestu - Zdjęcie główne

foto Adobe Stock

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Mieszkańcy gminy Rawicz, którzy chcą w sposób legalny i - co najważniejsze - za darmo pozbyć się ze swojej posesji wyrobów azbestowych, mogą składać wnioski do urzędy gminy.

Gmina dostała środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na usuwanie wyrobów zawierających azbest. Uruchomiła więc nabór wniosków dla mieszkańców, którzy tego odpadu chcą się pozbyć ze swojej posesji legalnie i za darmo. Jak informuje urząd miasta, aamorząd pokryje koszty związane z odbiorem, transportem i przekazaniem do unieszkodliwienia eternitu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy - na podstawie umowy zawartej z przedsiębiorcą uprawnionym do odbioru tego typu odpadów. 

O zakwalifikowaniu wniosku do realizacji zadania decydować będzie kolejność zgłoszeń - do wyczerpania limitu zadeklarowanej do usunięcia ilości odpadów, bądź wykorzystania środków finansowych. 

  • Wnioski wraz załącznikami można pobrać ze strony internetowej gminy Rawicz lub w biurze obsługi klienta w urzędzie
  • - Wypełnione formularze można składać do 25 marca
  • - Szczegółowych informacji można zasięgnąć pod nr tel. (65) 616-49-84, wew. 436 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy