Gmina dostała środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na usuwanie wyrobów zawierających azbest. Uruchomiła więc nabór wniosków dla mieszkańców, którzy tego odpadu chcą się pozbyć ze swojej posesji legalnie i za darmo. Jak informuje urząd miasta, aamorząd pokryje koszty związane z odbiorem, transportem i przekazaniem do unieszkodliwienia eternitu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy - na podstawie umowy zawartej z przedsiębiorcą uprawnionym do odbioru tego typu odpadów.
O zakwalifikowaniu wniosku do realizacji zadania decydować będzie kolejność zgłoszeń - do wyczerpania limitu zadeklarowanej do usunięcia ilości odpadów, bądź wykorzystania środków finansowych.
- Wnioski wraz załącznikami można pobrać ze strony internetowej gminy Rawicz lub w biurze obsługi klienta w urzędzie
- - Wypełnione formularze można składać do 25 marca
- - Szczegółowych informacji można zasięgnąć pod nr tel. (65) 616-49-84, wew. 436
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.