Jak czytamy w komunikacie na stronie Grupy Unimot, list zakłada zainicjowanie rozmów, mających na celu wypracowanie obszarów i modelu współpracy polskich operatorów sieci AVIA. Dzięki rozszerzeniu grona członków AVIA INTERNATIONAL, sieć stacji paliw, funkcjonujących pod marką AVIA w Polsce, wzrośnie do ponad 140. W całej Europie pod tą marką działa obecnie około 3200 stacji, należących do 90 członków stowarzyszenia.
"Jako Grupa UNIMOT wprowadziliśmy na polski rynek sieć AVIA i rozwijamy ją od 2016 r., kiedy to przystąpiliśmy do AVIA INTERNATIONAL. Cieszymy się, że do grona członków stowarzyszenia, tym samym operatorów stacji pod marką AVIA, przystępuje kolejna polska firma. Z pewnością wpłynie to pozytywnie na świadomość marki wśród klientów, a to przełoży się na sukces każdego z właścicieli stacji AVIA. Wzorem innych europejskich krajów, będziemy wspólnie poszukiwać płaszczyzn współpracy, które mam nadzieję, docenią zarówno nasi klienci, jak i inwestorzy" skomentował podpisanie listu Adam Sikorski, prezes zarządu UNIMOT.
Grupa UNIMOT, funkcjonująca na polskim rynku ponad 25 lat, była do tej pory jedynym operatorem stacji AVIA w Polsce. Obecnie posiada 65 stacji tej marki, a do końca 2023 r., zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, zamierza powiększyć sieć swoich stacji do około 200 obiektów.
9 czerwca 2021 r. do grona członków AVIA INTERNATIONAL przystąpiła również Grupa Pieprzyk, dzięki czemu 80 stacji paliw wchodzących w skład tej Grupy, zmieni się w stacje marki AVIA. Historia firmy sięga 1989 r., a pierwsza stacja paliw Grupy Pieprzyk zaczęła funkcjonować w 1993 r. Swoją sieć Grupa Pieprzyk rozwija przede wszystkim w zachodniej i centralnej Polsce.
"Przystąpienie do stowarzyszenia AVIA INTERNATIONAL otwiera nowe możliwości w rozwoju naszej sieci pod silną europejską marką, równocześnie mocno wzmacniając sieć AVIA. Dalej, jako Grupa Pieprzyk, będziemy właścicielem tych stacji i będziemy nadal współpracować z naszymi dostawcami paliw i produktów. Jednocześnie będziemy mogli korzystać z doświadczeń wypracowanych przez największych europejskich operatorów stacji paliw oraz podzielić się własnymi rozwiązaniami. Wszyscy klienci, którzy nam do tej pory zaufali i doceniają naszą prawie 30-letnią historię w branży, z pewnością bardzo łatwo rozpoznają należące do nas stacje, ponieważ logo Grupy Pieprzyk będzie widniało obok logo AVIA na pylonie cenowym. Marka AVIA to nowy rozdział w historii Grupy Pieprzyk i jestem przekonany, że na tej współpracy skorzystają przede wszystkim nasi klienci" - mówi Antoni Pieprzyk, założyciel Grupy Pieprzyk.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.