Cała sieć Bricomarché rozwija usługi za pośrednictwem internetu. W efekcie klienci mają możliwość złożenia zamówienia online i wyboru jednej z kilku form odbioru, w tym dostawy za pośrednictwem Bricomatów. Marka Bricomarché zaczęła je wprowadzać w 2019 roku. Od lata 2021 roku takie rozwiązanie jest dostępne także dla mieszkańców Rawicza i okolic.
To przełomowe rozwiązanie znalazło uznanie u szerokiego grona klientów, dzięki czemu sieć Bricomatów rozwinęła się niezwykle dynamicznie - mówi Magdalena Wiśniewska, Kierownik Działu Zarządzania Projektami sieci Bricomarché w Polsce.
Bricomat w Rawiczu stoi poza budynkiem marketu. Bezpośrednio przy urządzeniu znajduje się oznaczone miejsce parkingowe. W boksach do bezkontaktowego odbioru zamówień można odebrać różnej wielkości towary, w tym takie o dużych gabarytach, takie jak na przykład drzwi czy płyty OSB.
Nasz market jest otwarty niemal od rana do wieczora. Odbiór w Bricomacie jest możliwy przez całą dobę i niezależny od godzin otwarcia sklepu - podkreśla Adam Kowalski, prezes rawickiego Bricomarche.
Odbiór złożonego zamówienia jest prosty. Klient wprowadza na ekranie maszyny podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a.