Przez 8 miesięcy mieszkańcy gminy 183 razy interweniowali do urzędu w sprawie awarii. Zgłaszali niedziałające lampy, uszkodzenia nawierzchni i chodników, zapadające się studzienki kanalizacyjne, nielegalne spalanie śmieci, uszkodzone znaki drogowe, czy akty wandalizmu.
Jak przekazuje Centrum Informacyjne Burmistrza, kwestie dotyczące dziur w drodze, czy awarii oświetlenia to najczęstsze ze spraw, które trafiają do działu zgłoszeń w rawickim urzędzie. CIB wyjaśnia, że za odbiór tego rodzaju danych i przekazywanie do odpowiednich jednostek odpowiedzialna jest Renata Ratajczyk, która przyjmuje wiadomości od mieszkańców za pomocą komunikatora Messenger, e-maila, formularza na stronie internetowej magistratu, czy telefonicznie.
- Staramy się wychodzić poza ramy tradycyjnych form, takich jak e-mail czy telefon, ale jesteśmy również na Facebooku. Musimy być tam, gdzie są mieszkańcy, żeby w razie pilnej sprawy mogli nas bez problemu odnaleźć - zaznacza burmistrz Grzegorz Kubik.
Jak zgłosić awarię, czy zdarzenie wymagające szybkiej interwencji?
- kontakt telefoniczny z Urzędem Miejskim Gminy Rawicz: 518/778-535
- e-mail: zgloszenia@rawicz.eu (temat wiadomości: INTERWENCJA)
- Messenger: Zgłoszenia Rawicz
- Formularz kontaktowy na stronie: rawicz.pl/zglos-problem/
Czytaj także: Jest nowy milioner. W Rawiczu padła "szóstka" w Lotto