W czerwcu ubiegłego roku Grupa Pieprzyk podpisała umowy o współpracy z marką Avia. Pod szyldem tej międzynarodowej sieci docelowo miała funkcjonować większość stacji Pieprzyk - około 80 ze 120 zarządzanych przez grupę.
Marka Avia to nowy rozdział w historii Grupy Pieprzyk i jestem przekonany, że na tej współpracy skorzystają przede wszystkim nasi klienci – mówił w ubiegłym roku Antoni Pieprzyk, założyciel Grupy Pieprzyk.
Od tego czasu kilkanaście stacji zmieniło markę "Moc, Jakość, Zysk" na logo "Avia". Ostatnia, siedemnasta z nich została otwarta 20 maja 2022 między Głogowem a Polkowicami.
Na początku czerwca, po nieco ponad roku współpracy Grupa Pieprzyk wydała komunikat o wypowiedzeniu umów i zakończeniu współpracy z Avią.
Wyczerpała się formuła współpracy Grupy Pieprzyk z Avia International, w związku z tym podjęliśmy decyzję o wypowiedzeniu umów i zakończeniu współpracy - czytamy na stronie internetowej firmy.
Oznacza to, że stacje Avia zarządzane przez Grupę Pieprzyk powrócą do marki Moc, Jakość, Zysk.
Trwa właśnie zmiana pylonów i szyldów, która potrwa jakieś dwa tygodnie - powiedziała nam Michalina Kasprzak, Brand Marketing Manager w Grupie Pieprzyk.
Jak zapewnia przedstawicielka firmy, poza kosmetycznymi zmianami w wyglądzie, oferta stacji i godziny otwarcia pozostaną bez zmian.
Według oficjalnych informacji firmy, Grupa Pieprzyk zarządza obecnie blisko 120 stacjami paliw w 8 województwach, co sprawia, że jest na dzień dzisiejszy największym, niezależnym operatorem w Polsce.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.