Chętni uczniowie z klasy 3d pod opieką dwóch koordynatorów projektu: Justyny Plewa i Joanny Maćkowiak- Agaciak stworzyli koło naukowe „IGNASIE”.
W tym roku uczniowie z pomocą Ignacego, robota Blu oraz ciekawych gości nauczą się pracować metodą naukową i dowiedzą się, jak stawiać trafne pytania badawcze, formułować hipotezy, a następnie je weryfikować. Uczestnicy zdobędą wiedzę o wielu różnych rodzajach energii, a także poznają ciekawych, współczesnych naukowców i specjalistów z dziedziny energetyki.
- Za nami pierwsze zajęcia dotyczące maszyn parowych. Uczniowie poprzez doświadczenia zapoznali się z działaniem maszyny parowej, nauczyli się prawidłowo formułować i weryfikować hipotezy - relacjonują opiekunki koła.
Jak mówią, zajęcia w programie mają charakter interdyscyplinarny. Wśród zagadnień pojawia się wiele prac projektowych, zabaw edukacyjnych, efektownych
doświadczeń.
- Jednak zajęcia są przede wszystkim pełne dobrych przykładów, na których uczniowie mogą się wzorować w swoim codziennym życiu oraz wzorców pełnych odwagi, budujących przekonanie, że warto wierzyć we własne siły i marzenia. Bardzo się cieszymy, że uczniowie mogą brać udział w projekcie i mieć szansę, by „Być jak Ignacy!!!” - podkreślają nauczycielki.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.