reklama
reklama

W gminie Miejska Górka będą usuwać azbest

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Adobe Stock

W gminie Miejska Górka będą usuwać azbest - Zdjęcie główne

foto Adobe Stock

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Samorząd Miejskiej Górki otrzymał dofinansowanie na tego rodzaju działalność. Pokryje koszty odbioru, transportu i utylizacji materiałów azbestowych.
reklama

W związku z otrzymaniem przez gminę Miejska Górka dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, 18 kwietnia 2023 r. rozpoczęła się procedura naboru wniosków na sfinansowanie kosztów usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy.

W ramach tego zadania samorząd pokryje koszty związane z odbiorem, transportem i przekazaniem do unieszkodliwienia azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości, na podstawie umowy zawartej z przedsiębiorcą uprawnionym do odbioru tego typu odpadów.

Zainteresowane osoby mogą złożyć wniosek do 27 kwietnia w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce, pokój nr 15 lub drogą elektroniczną przez ePUAP.

Szczegółowe informacje można również uzyskać pod nr telefonu 65 322 64 66 w wydziale komunalnym magistratu.

Wniosek jest dostępny TUTAJ

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama