Za pierwszym razem kandydaci nie spełnili wymogów formalnych zawartych w regulaminie konkursu na kierownika klubu dziecięcego w Bojanowie. Za drugim - trzy osoby, które przygotowały właściwą dokumentację, spotkały się z komisją konkursową. Mimo to wciąż nie wyłoniono odpowiedniego kandydata, który miałby kierować placówką.
- Kandydaci podczas rozmów kwalifikacyjnych nie wykazali się odpowienią wiedzą oraz doświadczeniem i predyspozycjami pozwalającymi na prawidłowe sprawowanie funkcji kierownika klubu dziecięcego. Wynik konkursu jest negatywny - napisano w informacji o wynikach naboru.
Do trzech razy sztuka
Konkurs ogłoszono po raz trzeci. Tym razem swoje oferty złożyły dwie osoby, które nie brały udziału we wrześniejszych postępowaniach. Jak się dowiedziedzieliśmy, obie kandydatury były bardzo dobre, ale przeważyło większe doświadczenie w pracy z dziećmi i w zarządzaniu. Takie właśnie ma Anna Busza-Noińska, która jednocześnie jest dyrektorem przedszkola im. Misia Uszatka w Bojanowie.
- Pani Anna posiada doświadczenie zawodowe oraz predyspozycje, które pozwolą na sprawne zarządzanie i kierowanie klubem dziecięcym w Bojanowie - napisano w informacji o wynikach naboru.
Ta sama osoba, będzie więc kierować zarówno przedszkolem, jak i "żłobkiem" (tu w ramach 1/4 etatu), które mieszczą się w tym samym budynku.
Wkrótce ma rozpocząć się także procedura naboru dzieci do klubu malucha. Placówka będzie przeznaczona dla 24 dzieci w wieku do 3 lat. Na utworzenie miejsca opieki dla najmłodszych mieszkańców gmina otrzymała 1 mln zł z rządowego programu "Maluch+", a także ponad 720 tysięcy złotych na bieżące funkcjonowanie placówki przez 3 lata.
Jest kierownik klubu malucha w Bojanowie, potrzebny szef dla klubu seniora
W tym samym budynku przy ul. Drzymały, który przeszedł gruntowną modernizację jako projekt "Łączymy Pokolenia", znajduje się klub seniora. Gmina właśnie ogłosiła konkurs na kierownika tej placówki. Rozpocznie on pracę na 1/2 etatu od stycznia 2024 r. Zainteresowani mogą składać dokumenty do 6 grudnia.
Jakie, między innymi, wymagania powini spełniać kandydaci?
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej
- praktyczna znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, uchwały Rady Ministrów w sprawie ustanowienia
programu wieloletniego „Senior+” na lata 2021–2025,
- wysoki poziom wiedzy na temat rozwiązywania problemów społecznych, szczególnie w obszarze osób starszych,
- umiejętność skutecznego komunikowania się, organizowania pracy własnej, kierowania zespołem,
- obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kat. B,
- wysoki poziom kreatywności, empatii, wrażliwości.