reklama

Specjalista ds. obrony cywilnej już wybrany. Kto nim został?

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: archiwum redakcji

Specjalista ds. obrony cywilnej już wybrany. Kto nim został? - Zdjęcie główne

foto archiwum redakcji

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

PracaW minionych tygodniach bojanowski samorząd ogłosił nabory dotyczące pracy w urzędzie miejskim. Potrzebna była osoba na oraz specjalista ds. informatyki. Czy udało się znaleźć odpowiednie osoby?
reklama

Nowe stanowisko w urzędzie miejskim

Stanowisku do spraw ochrony ludności i obrony cywilnej w urzędach jest elementem nowej, kompleksowej regulacji prawnej wprowadzonej przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia 2025 roku, a jej pełne wdrożenie następuje poprzez Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej przyjęty w maju 2025 roku. 

Osoba pełniąca tę funkcję będzie odpowiedzialna za koordynację zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie gminy. Do jej zadań należeć będzie także organizowanie współpracy między odpowiednimi podmiotami, przygotowywanie ocen i projektów porozumień, a także udzielanie pomocy w przygotowaniu podmiotów do realizacji zadań. Inne obowiązki to ewidencjonowanie podmiotów i zasobów, koordynowanie szkoleń oraz współpraca z policją w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego.

reklama

 

Rekrutacja zakończona. Pracownik wybrany

W wyniku zakończenia przez bojanowskie władze procedury naboru, na to stanowisko został wybrany Paweł Joncel, mieszkaniec Zaborowic.

 - Pan Paweł Joncel spełnia wszystkie wymagania stawiane w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat wykazał się wiedzą z zakresu zadań realizowanych na stanowisku do spraw ochrony ludności i obrony cywilnej. Posiadane wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe oraz predyspozycje kandydata gwarantują sprawne wykonywanie powierzonych obowiązków - napisano w informacji o wynikach naboru.

Wcześniej Paweł Joncel pracował jako podinspektor ds. zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miasta i Gminy w Górze, w sąsiednim województwie dolnośląskim.

reklama

 

Nie zakończyła się jeszcze procedura dotycząca zatrudnienia specjalisty ds. informatyki. Zainteresowani mogli składać wymagane dokumenty do 26 września.

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama
logo