reklama

Rozwiąż test o bezpieczeństwie w rolnictwie. Do zgarnięcia nagroda o wartości 500 zł

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Adobe Stock

Rozwiąż test o bezpieczeństwie w rolnictwie. Do zgarnięcia nagroda o wartości 500 zł  - Zdjęcie główne

Rozwiąż test bezpieczeństwie w rolnictwie. Do zgarnięcia nagroda o wartości 500 zł | foto Adobe Stock

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

RolnictwoNagrodę o wartości 500 zł można wygrać w ogólnopolskim konkursie Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Wystarczy rozwiązać internetowy test wiedzy o bezpieczeństwie w gospodarstwie rolnym.
reklama

Konkurs ma popularyzować wśród rolników zasady bezpiecznej pracy w gospodarstwach i tym samym, przyczyniać się do spadku liczby wypadków. 

Uczestnikiem konkursu może być wyłącznie osoba pełnoletnia, która podlega ubezpieczeniu w KRUS. Aby wziąć udział, trzeba zarejestrować się na stronie internetowej www.bezpieczenstwo.krus.gov.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Po zarejestrowaniu się, uczestnik konkursu otrzyma pocztą elektroniczną wiadomość zawierającą link do aktywacji konta oraz informacje na temat testu. 

Test złożony jest z 20 pytań. Wypełnić go można tylko raz. Spośród uczestników, którzy odpowiedzą na pytania poprawnie i w jak najkrótszym czasie, wyłonionych zostanie 100, którzy otrzymają nagrody rzeczowe o wartości około 500 zł każda. 

reklama

Konkurs trwa do 20 listopada, a nagrody laureatom zostaną przekazane najpóźniej do końca roku.  

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama