reklama

Gmina Bojanowo szuka sekretarza. Czy będzie zainteresowanie ofertą urzędu miasta?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: archiwum

Gmina Bojanowo szuka sekretarza. Czy będzie zainteresowanie ofertą urzędu miasta? - Zdjęcie główne

foto archiwum

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościBurmistrz Paulina Wolsztyniak ogłosiła konkurs na sekretarza gminy Bojanowo. Ewentualny nowy pracownik miałby zostać zatrudniony od września na 1/4 etatu. Czy będzie zainteresowanie tą ofertą?
reklama

Na skutek porozumienia stron, 31 maja 2024 roku pracę w Urzędzie Miejskim w Bojanowie zakończył dotychczasowy sekretarz gminy, Krzysztof Kurpisz, który przez poprzednie kadencje był też wiceburmistrzem Bojanowa.
 
Ze stanowiska wiceburmistrza został odwołany 8 maja, zastąpiła go Katarzyna Sadowska. Kurpisz jednak nadal był sekreterzem, bo już jako wiceburmistrz Bojanowa, w 2015 roku, wziął udział w konkursie na to stanowisko. Spełnił wymogi formalne i wygrał konkurs.
 
Zgodnie z ustawą o samorządzie, burmistrz od momentu odwołania dotychczasowego sekretarza (w tym przypadku 31 maja) ma trzy miesiące na ogłoszenie i przeprowadzenie konkursu na to stanowisko. Obowiązków sekretarza nie można bowiem komuś powierzyć, nie można też powołać osoby pełniącej te obowiązki. 
 
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko sekretarza w bojanowskim urzędzie pojawiło się na stronie internetowej gminy dziś (31 lipca). Od kandydatów wymaga się m.in. nieposzlakowanej opinii, wykształcenia wyższego, co najmniej czteroletniego doświadczenia w pracy w jednostce samorządowej oraz oczywiście znajomości wszelkich przepisów niezbędnych przy wypełnianiu obowiązków sekretarza. 
 
Do obowiązków nowego pracownika należeć będzie przede wszystkim organizacja pracy całego urzędu i poszczególnych stanowisk. Osoba, która zechciałaby wykonywać te zadania i spełniłaby wymogi konkursu, zostanie zatrudniona w urzędzie od września w wymiarze 1/4 etatu.
 
Zainteresowani mogą składać oferty do 19 sierpnia. Procedura kwalifikacyjna będzie miała dwa etapy: pierwszy to sprawdzenie zgodności wszystkich dokumentów, a drugi - rozmowa kwalifikacyjna.

Szczegółowe informacje są dostępne na stronie gminy.
 
 

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama