Przypomnijmy. Pod koniec 2018 roku w planach miała przebudowę 8-kilometrowego odcinka, który ma zostać dostosowany do parametrów obecnie wymaganych.
Są to między innymi: zwiększenie nośności do 115 kN, szerokości jezdni do 7 metrów, korekta promieni na łukach drogi, budowa zatok autobusowych z odcinkami chodników jako dojście do zatok, budowa odcinków chodników w miejscowościach przez które przebiega droga - wyliczała rzeczniczka wrocławskiego oddziału GDDKiA Magda Szumiata.
Zadanie pierwotnie miało być zrealizowane do roku 2021. Dlaczego tak się nie stało?
Prace projektowe niestety wydłużyły się, ze względu na długi czas uzyskiwania decyzji środowiskowej. Musimy zaktualizować mapę do celów projektowych - informuje Magda Szumiata.
Dodaje, że inwestycja zacznie się na skrzyżowaniu ul. 1 maja z ul. Sienkiewicza w Wąsoszu i kończy się w km 68+674, w lesie przed Załęczem.
Na ten moment szacujemy, że dokumentacja projektowa zakończy się w II połowie bieżącego roku, a ogłoszenie przetargu na roboty prawdopodobnie nastąpi w styczniu 2023 roku - podsumowuje rzeczniczka.
Grafika: GDDKiA Wrocław
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.