Które pomieszczenia odnowiono i za ile?
\r\n
Remont przeprowadzono w dziewięciu pomieszczeniach. Odnowiony został m.in. sekretariat (na zdjęciu), gabinety burmistrza oraz sekretarza. - Ewentualne prace staramy się wykonywać na bieżąco tak, aby nie robić za jednym razem wszystkiego w całym urzędzie. Remont był niezbędny i konieczny. Nie ma luksusów, to obowiązujący obecnie standard - wyjaśnia sekretarz Adam Bandura. (kp)
Ile pieniędzy przeznaczono na remont? Jak wygląda gabinet burmistrza i inne pomieszczenia? Jak są wyposażone i czy mają klimatyzację?
Odpowiedzi szukaj w najbliższym wydaniu \"Życia\".
Remont w miejskogóreckim urzędzie
Opublikowano:
Autor: Elżbieta Rzepczyk
Przeczytaj również:
Wiadomości
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.
e-mail
hasło
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE