Władze powiatu ogłosiły konkurs na logo. Ma być ono wyłonione za pośrednictwem profesjonalnego serwisu internetowego zrzeszającego ponad 22 tysiące grafików.
Zamówienie w serwisie Corton.pl obejmuje cały tak zwany „pakiet firmowy”, składający się z projektu logo, wizytówki, papieru oraz teczki firmowej.
- Chcemy prowadzić wszelkie nasze działania promocyjne w oparciu o ujednolicony system identyfikacji. To podstawa w sprawnym funkcjonowaniu i komunikacji - mówi starosta Adam Sperzyński. - Ważne, aby logo kojarzyło się z naszym regionem, który w dużej mierze jest obszarem rolniczym, a zdecydowana większość podmiotów gospodarczych, to indywidualne gospodarstwa rolne, a także firmy związane z handlem i usługami czy budownictwem - wyjaśnia.
Logo ma być wykorzystywane w wydawnictwach własnych starostwa, a także we wszelkich materiałach i działaniach promocyjnych. Władze powiatu planują też uruchomienie nowej strony internetowej, która ma być zgodna z aktualnymi trendami w internecie i dostosowana do potrzeb osób z dysfunkcjami wzrokowymi oraz słuchowymi. Zwierać ma również, więcej niż obecnie, informacji.
Rozstrzygnięcie konkursu na logo powiatu ma nastąpić w drugiej połowie maja, a w czerwcu ostanie wybrany wykonawca nowej strony dla powiatu.