Reklama

Szkoła podpisała porozumienie z PKP. Po co?

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor: | Zdjęcie: ZSZ w Rawiczu

Szkoła podpisała porozumienie z PKP.  Po co? - Zdjęcie główne

foto ZSZ w Rawiczu

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Wczoraj, 1 czerwca, w Zespole Szkół Zawodowych w Rawiczu nastąpiło uroczyste podpisanie porozumienia o współpracy między Zespołem Szkół Zawodowych w Rawiczu a PKP Energetyka S.A.

PKP Energetyka reprezentowali na spotkaniu  Grzegorz Piątek- dyrektor Zakładu Dolnośląskiego, a także Patryk Klemczak -  zastępca naczelnika sekcji.

W obecności wicestarosty Jakuba Morysona, kwicedyrektor Daria Jagła wraz z dyrektorem PKP Energetyka podpisali dokument, w którym zawarli informacje, które podniosą jakość praktycznego kształcenia zawodowego uczniów kształconych w zawodzie technik elektryk.

Firma zaoferowała szeroką pomoc polegającą między innymi na doposażeniu pracowni dla uczniów, współorganizowaniu praktyk zawodowych oraz wycieczki, której celem będzie zapoznanie z infrastrukturą PKP Energetyka. 

Dla najzdolniejszych uczniów firma przewiduje stypendia oraz zatrudnienie z możliwością dofinansowania dalszego kształcenia.

W spotkaniu uczestniczyli także uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych. Zadali wiele pytań i okazali ogromne zainteresowanie firmą.

Wicestarosta zaznaczał iż jest bardzo zadowolony, że uczniowie największej szkoły w powiecie mogą poznawać nowe instytucje, które dysponują tak różnorodnym, bogatym i innowacyjnym otoczeniem. 

 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy