Aby podjąć na stanowisku inspektora ds. inwestycji przede wszystkim trzeba mieć obywatelstwo polskie i nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Praca w urzędzie w Miejskiej Górce. Jakie trzeba spełnić wymagania?
Wymagane jest również wykształcenie wyższe oraz znajomość ustaw związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego. Liczyć się będzie także przynajmniej 3-letni staż pracy w administracji publicznej, w tym co najmniej rok pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi.
- Do inspektora należeć będzie między innymi przygotowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeń, odpowiedzi na zapytania i odwołania wykonawców, sporządzanie dokumentacji z postępowania, sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych, przygotowywanie zapytań ofertowych oraz projektów umów - wylicza w swoim rozporządzeniu burmistrz Miejskiej Górki Karol Skrzypczak.
Obowiązkiem nowego pracownika będzie również pozyskiwanie środków finansowych na inwestycje gminne - z Unii Europejskiej oraz funduszy krajowych.
Od kiedy inspektor zostanie zatrudniony?
Inspektor zostanie zatrudniony na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy od 1 września 2023 r. Zainteresowani posadą dokumenty mogą składać do 3 sierpnia do godz. 15:30 (w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. inwestycji w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce - nie otwierać”). Można to zrobić osobiście lub listownie.Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej gminy.