reklama
reklama

Rusza sprzedaż węgla w gminie Rawicz. Można składać wnioski

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Rusza sprzedaż węgla w gminie Rawicz. Można składać wnioski - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Od jutra (7 listopada 2022r.) mieszkańcy gminy Rawicz mogą składać wnioski o zakup węgla na preferencyjnych zasadach. Należy to zrobić osobiście - w biurze obsługi klienta rawickiego urzędu miejskiego - lub elektronicznie.
reklama

Do zakupu węgla po cenie preferencyjnej dla gospodarstw domowych są uprawnione osoby fizyczne, które spełniają warunki upoważniające do otrzymania dodatku węglowego. Węgiel kamienny (groszek, orzech) można będzie nabyć w ilości do 1,5 tony do 31 grudnia 2022 r. oraz do 1,5 tony od 1 stycznia 2023 r.

Zakupu węgla będzie mogła dokonać osoba, która jest uprawniona do wypłaty dodatku węglowego. Jest jednak warunek - ani wnioskodawca, ani żaden członek jego gospodarstwa nie mogli wcześniej nabyć węgla na sezon grzewczy na lata 2022-2023, po cenie niższej niż 2.000 zł brutto za tonę, w ilości co najmniej takiej samej, jak określona w przepisach dotyczących preferencyjnej sprzedaży (chodzi o 3 tony na gospodarstwo domowe).

O nowych zasadach przyznawania dodatku węglowego przeczytasz TUTAJ.

2 tys. zł za tonę węgla - to cena bez kosztów transportu

Gmina może sprzedawać węgiel w cenie nie wyższej niż 2.000 zł brutto za tonę. Do tej kwoty nie wlicza się kosztów transportu opału z miejsca zakupu do domu kupującego.

Warunkiem zakupu węgla jest złożenie wniosku i jego pozytywna weryfikacja. 

Jak zapłacić za węgiel?

Płatności za węgiel należy dokonać po otrzymaniu pozytywnej weryfikacji złożonego wniosku i potwierdzeniu możliwości odbioru opału - przelewem na rachunek bankowy Gminy Rawicz: 96 1020 2212 0000 5702 0459 2657.

Gdzie złożyć wniosek o zakup węgla w gminie Rawicz?

Wnioski można składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz lub przez internet - za pośrednictwem platformy EPUAP na adres: /umgrawicz/SkrytkaESP. W przypadku złożenia wniosku za pomocą środków komunikacji elektronicznej, formularz należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Dodatkowych informacji można zasięgnąć w godzinach pracy rawickiego magistratu pod numerem telefonu: 571 670 297.

DRUK WNIOSKU JEST DOSTĘPNY TUTAJ
 
 
 

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama