reklama

Urzędy ograniczają przyjęcia petentów. Jak załatwić sprawy?

Opublikowano:
Autor:

Urzędy ograniczają przyjęcia petentów. Jak załatwić sprawy? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

Od 9 listopada 2020 r. do odwołania nastąpią zmiany w obsłudze interesantów w Urzędach Miejskich i Gminnych. Bezpośrednia obsługa zostanie bardzo ograniczona.

- Musimy w zdyscyplinowany sposób ograniczać jakiekolwiek kontakty pomiędzy ludźmi po to, żeby przerwać tę transmisję wirusa - argumentował na piątkowej konferencji prasowej premier Mateusz Morawiecki.

Wydział Komunikacji i Dróg, Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Wydział Architektury, Budownictwa i Ochrony Środowiska, Powiatowy Rzecznik Konsumentów, Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
pracują w systemie dwuzmianowym w godzinach od 06:00 do 13:00 i od 14:00  do 21:00

Ponadto w Starostwie nadal wszystkie sprawy można załatwiać telefonicznie, drogą pocztową, za pośrednictwem skrzynki podawczej e-PUAP lub poprzez e-mail.



Urzędnicy będą dostępni jedynie poprzez kontakt telefoniczny i mailowy.

DOSTĘPNE FORMY KONTAKTU:

- telefonicznie (wykaz numerów na www.rawicz.pl)
- mailowo (wykaz adresów na www.rawicz.pl)
- w formie papierowej (skrzynka na korespondencję przy Biurze Obsługi Klienta lub przed urzędem - 24h)
- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej - adres: /umgrawicz/SkrytkaESP;
   POMOC TECHNICZNA ePUAP: tel. 519 518 555

Korespondencja zwrotna będzie przekazywana na podany przez interesanta adres korespondencyjny.

Wyjątek stanowi Wydział Spraw Obywatelskich (meldunki, dowody osobiste, USC)

obsługuje interesantów w godz. 7:00-13:00 oraz 14:00-20:00* wyłącznie po uprzednim kontakcie telefonicznym i ustaleniu godziny wizyty. Bez konieczności umawiania się załatwiane są bieżące sprawy dotyczące zgonów.

Kontakt do WSO: 65 546 54 43, 65 546 54 42, 65 546 31 73, 65 546 31 91, 500 776 417

Nieczynna będzie również kasa urzędu. Płatności można regulować przelewami na konto bankowe PKO Bank Polski S.A. nr 20 1020 4027 0000 1602 1525 1668 lub w siedzibie Poczty Polskiej.


Przy wejściu głównym zostało przygotowane stanowisko obsługi wyposażone w telefon. Po telefonicznym zawiadomieniu urzędnik zejdzie do petenta na korytarz.
Na stanowisku obsługi może przebywać tylko jedna osoba. Korespondencję można umieszczać w skrzynce na listy przy wejściu głównym (dostęp 24h).

Zachęca się do załatwiania spraw w formie telefonicznej, elektronicznej lub korespondencyjnie - tel. 65 54 74 507, e-mail: urzad@miejska-gorka.pl, skrytka ePUAP-/urzadmg/skrytka).

Dane kontaktowe:
Burmistrz Miejskiej Górki – tel. 693 390 800, adres e-mail: burmistrz@miejska-gorka.pl
Sekretarz Gminy, Joanna Pląskowska – tel. 721 338 337, adres e-mail: sekretarz@miejska-gorka.pl
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce – informacja telefoniczna 65 54 74 507, adres e-mail: urzad@miejska-gorka.pl, skrytka podawcza ePUAP: /urzadmg/skrytka.
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, Joanna Sztulpa – tel. 695 636 696
– uzyskanie aktu zgonu, załatwienie sprawy związanej z dowodem osobistym
Działalność gospodarcza, Józef Jabłoński – informacja telefoniczna 885 010 578.
Podatki – informacja telefoniczna 65 322 58 33, 885 010 574. Opłatę skarbową należy realizować przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy:
BS Wschowa oddział Miejska Górka 92 8669 0001 0023 0319 2000 0013
Ochrona środowiska, Jacek Stróżyk – informacja telefoniczna 725 939 949.
Planowanie przestrzenne, Jolanta Pieprzyk – informacja telefoniczna 887 913 324.
Gospodarka odpadami, wymiana pieca, Wiesław Wójcicki – informacja telefoniczna 601 565 121.
Wycinka drzew, opieka nad zwierzętami, Magdalena Rosolska – informacja telefoniczna 887 114 117.
Dyspozytor Zakładu Gospodarki Komunalnej, Marek Sobecki – tel. 885 114 113.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej, Artur Jankowski – informacja telefoniczna 667 110 112, adres e-mail: ops@miejska-gorka.pl
Kierownik Centrum Usług Wspólnych, Maria Antkowiak – informacja telefoniczna 667 056 676, adres e-mail: maria.antkowiak@cuw-mg.pl


Wejście możliwe jest wyłącznie na hol urzędu, gdzie znajduje się okienko podawcze

- kasa urzędu będzie nieczynna, płatności należy dokonywać przelewem lub w banku;

- w holu urzędu znajduje się urna do której można wrzucać pisma/wnioski niewymagające potwierdzenia;

- w celu przywołania urzędnika do okienka należy skorzystać z telefonu w holu;

- w wyjątkowych sytuacjach (np. w sprawach załatwianych w USC) wymagających bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem prosimy (w miarę możliwości) o wcześniejsze umówienie się telefonicznie pod numerem 65 546 04 84.
Wszelkie informacje związane z funkcjonowaniem urzędu uzyskać można pod numerem telefonu 65 545 62 30 (sekretariat urzędu).


Bezpośrednia obsługa interesantów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00 oraz od 14:00 do 19:00.
W tym celu w holu Urzędu zostało przygotowane stanowisko z okienkiem podawczym, przy którym można załatwić najbardziej pilne sprawy, wymagające osobistego stawiennictwa.

Zawieszone zostają spotkania Burmistrza z interesantami. W sprawach pilnych należy kontaktować się telefonicznie z sekretariatem.

Zachęca się do załatwiania spraw głównie telefonicznie, mailowo lub poprzez platformę e-puap

- Urząd Miasta i Gminy w Jutrosinie e-mail: umig@jutrosin.eu, telefon 65 5471419;

- Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jutrosinie e-mail: mgops@jutrosin.eu, telefon 65 5471163;

- Urząd Stanu Cywilnego w Jutrosinie e-mail: usc@jutrosin.eu, telefon: 65 5471 188.

Korespondencję i dokumenty można zostawić w skrzynce znajdującej się przy głównym wejściu do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Jutrosinie.

Nieczynna pozostaje kasa urzędu. Zobowiązania finansowe należy regulować na konto bankowe: 34 8674 0009 0000 0127 2000 0020 BS Jutrosin.


W Urzędzie Gminy w Pakosławiu nie nastąpią istotne zmiany.
Wszystkie sprawy można załatwić korzystając ze skrzynki podawczej w holu. Wskazane jest wcześniejsze umówienie się z urzędnikiem telefonicznie na konkretny termin. Preferowaną formą załatwiania spraw jest kontakt telefoniczny, poprzez email lub epuap.

Urząd Gminy pracuje w poniedziałek w godzinach od 8-16, od wtorku do piątku w godzinach od 7-15.
Urząd Stanu Cywilnego obsługuje interesantów w godzinach od 9 -14.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakosławiu pracuje w tych samych godzinach i podobnym trybie jak Urząd Gminy.

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE